Logerre7

Una altra manera de veure les coses

29.5.06

Tinc vicicleta

Tinc ganes de continuar la nostra aventura pel GR-7, sentir des de la primera pedalada que sóc lliure, que el meu cos tria a on vol parar, de menjar aquells espaguetis, de sentir a cada racó del meu cos el pes de l’aire que carrego en les meves alforges, de punxar una roda darrera l’altra, de dormir allà a on el cos diu prou, de veure paisatges desconeguts pels meus ulls, de sentir com cada dia el sol ens toca la nostra pell, de donar gràcies a aquella font que ens refresca, de sentir l’olor del camí, de dormir en plena natura ja sigui dintre la tenda o en un paller, de veure les marques vermell i blanca, de mirar el mapa i deixar-me portar per la intuició, de menjar-me l’última llesca de pa que ens queda, de banyar-me totalment nu en un petit toll d’un riu, de notar l’esforç d’arrossegar la bicicleta per una pujada interminable, ....

Vicicleta --> Vici d'agafar la bicicleta

3 Comentaris:

A les 30/5/06 4:42 a. m., Anonymous Anónimo va comentar...

Muy bueno ese juego de palabras.

Espero que tu vicicleta, o bicimanía o bicifilia, se vea reconfortada en la proxima excursión que tendrán.

Y hablando de las experiencias que describes, me has recordado una canción , a propósito de estudiar los mapas, de un cantautor que...pero... no creo que lo conozcas :)

 
A les 31/5/06 7:17 p. m., Blogger Aitor Martínez va comentar...

Muchas gracias Karina

Yo también espero que mi vicicleta quede satisfecha con la próxima excursión que tenemos programada.

No me se ningún cantautor que trate el tema de los mapas. Así que tendrás que iluminarme el sendero que lleva hasta el nombre del cantautor.

 
A les 31/5/06 9:02 p. m., Anonymous Anónimo va comentar...

no tiene importancia si no lo has escuchado, porque me enteré de que ha formado un partido político.

Lástima, porque cantaba muy bien.

 

Publicar un comentario

<< Home