Logerre7

Una altra manera de veure les coses

23.5.06

Un petit detall ho canvia tot

Estem en el 4º dia de l’excursió del GR-7 i avui ha sigut un dia realment cansat. La nostra falta de previsió ens ha portat a haver de desviar el nostre recorregut uns quants quilòmetres per poder agafar provisions, però el dia encara no s’ha acabat i encara que el sol s’està amagant a nosaltres encara ens queda una mica d’energia per mirar d’arribar a Vallespinosa. Fem una parada just després d’una llarga pujada i el Sergi en plena explosió de creativitat comença a fer fotos al paisatge, en aquell moment nosaltres no li donem importància a aquell indret, perquè a simple vista sembla un racó més dels que ja em passat, però el Sergi hi ha vist alguna cosa diferent (Un matis important és que la cambra fotogràfica era analògica i no podíem veure el resultat de les fotos fins que les reveléssim).

El dia que vaig revelar les fotos i vaig veure aquesta foto entre elles, vaig adonar-me que en qualsevol indret pots deixar-te encisar pel que ens envolta i aconseguir unes fotos realment molt boniques. Des de llavors no he deixat de plasmar en una foto o en uns quants bits tot allò que m’agrada i que m’envolta cada dia, i mirar de transmetre tot el que sento en aquell precís instant a traves de la imatge.

Així doncs gràcies Sergi per la petita classe de fotografia que ens vas oferir aquell dia, i que m’ha servit per desenvolupar una part de la meva creativitat, que tenia tapada amb una manta que tu vas saber treure.

2 Comentaris:

A les 30/5/06 4:30 a. m., Anonymous Anónimo va comentar...

¿Y no podrías decirle a Sergi que dé un curso virtual como el que supo darles a ustedes?

Lo digo, porque pienso que habrá muchas personas que -como yo- tengan subutilizada su cámara fotográfica.

Claro que no es lo mismo la virtualidad que la experiencia directa de maestro-alumno, y mucho mejor si ese maestro fue un amigo.

 
A les 31/5/06 7:14 p. m., Blogger Aitor Martínez va comentar...

En realidad yo lo considero una clase improvisada (cada momento puede ser una clase improvisada, solo tenemos que ser capaces de darnos cuenta que es lo que nos estan intentando transmitir), en la cual cada persona recibe las lecciones de una manera diferente. Y ese día mi cuerpo absorbió toda la maestría que pudo de alguien que sabe más que yo y del cual sigo aprendiendo cada día más y más cosas.

 

Publicar un comentario

<< Home